ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟÏΟΝΤΩΝ

Μπορείτε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης να επιστρέψετε το προϊόν που παραγγείλατε και παραλάβατε, εφόσον αυτό βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και διατηρεί ακέραια την αρχική του συσκευασία (ετικέτες, κτλ.).

Η επιστροφή συντελείται με αποστολή σε εμάς αιτήματος μέσω email στο [email protected] Πραγματοποιήστε την εμπρόθεσμη επιστροφή σας με τον ταχυμεταφορέα ACS μόνο στη διεύθυνση: BEAUTY VELONAS ΜΟΝ. Ι.Κ.Ε., Αχελώου 9 Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 546 27

Το κόστος επιστροφής είναι δική σας επιβάρυνση.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟÏΟΝΤΩΝ (ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ)

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας προμηθευτήκατε προϊόντα μη αποδεκτής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην αποστολή, κατεστραμμένα, με κακή συσκευασία κλπ. τότε η εταιρεία αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη να σάς αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με άλλο όμοιο χωρίς ελάττωμα, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ελαττωματικού ή μη, πρέπει απαραιτήτως το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας του.

Επιστροφές σε εκπτωτικά προϊόντα δεν γίνονται.

Επιστροφή χρημάτων σε εκπτωτικά προϊόντα δεν γίνονται αποδεκτές.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Επιστρέφοντας ένα προϊόν έχετε δύο επιλογές:

- ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με 5€.

Αναλυτικά:

  • Έξοδα επιστροφής: 1,5€
  • Κόστος αποστολής του νέου δέματος: 1,5€
  • Έξοδα αντικαταβολής: 2€

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εάν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις αξίες των προς επιστροφή προϊόντων και των νέων προϊόντων αυτή συμψηφίζεται με τα παραπάνω έξοδα και το τελικό ποσό καταβάλλεται με την παράδοση του δέματος στην ACS Courier.

- ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε περίπτωση που μετανιώσατε για την επιλογή σας και επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν επιλέγοντας επιστροφή χρημάτων, θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής 1,5€ τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε.

  • Συσκευάζετε και αποστέλλετε το προϊόν ή προϊόντα στη διεύθυνση μας. Αμέσως μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε την κατάσταση του προϊόντος ή προϊόντων θα επικοινωνήσει μέσω email το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας για να σας ενημερώσει για τα παρακάτω βήματα που ακολουθούνται σε αυτήν την περίπτωση.
  • Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται ως εξής: Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.
  • Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε στείλει με email στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.

Η Επιχείρηση θα σας επιστρέψει το ποσό που διαθέσατε για την αγορά του (όχι του κόστους επιστροφής του), με αντιλογισμό της συναλλαγής εάν η πληρωμή έχει γίνει με πιστωτική κάρτα ή καταθέτοντας μετρητά σε λογαριασμό τραπέζης που θα υποδείξετε, εντός 24 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε πίσω το επιστραφέν προϊόν.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΠΑΣΜΕΝΟΥ / ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.

Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση. Παρακαλούμε ακολουθείτε πάντα τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1. Αμέσως μόλις παραλάβετε το δέμα σας και διαπιστώσετε ότι ένα ή και περισσότερα προϊόντα είναι σπασμένα θα πρέπει την ίδια μέρα να στείλετε ένα email στο [email protected] με θέμα "Παραλαβή Σπασμένου Προϊόντος" ή να καλέστε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2311 110153.

Βήμα 2. Καλείτε την ημέρα παραλαβής την πλησιέστερη ACS Courier και ενημερώνετε ότι παραλάβατε ένα δέμα την ίδια ημέρα με σπασμένο προϊόν και θέλετε να το επιστρέψετε για αντικατάσταση.

Βήμα 3. Συσκευάζετε το προϊόν στο αρχικό κουτί που σας ήρθε η παραγγελία και παραδίδετε στον courier την ίδια ημέρα.

Βήμα 4. Η ACS Courier θα επικοινωνήσει μαζί μας με το που παραλάβει το δέμα, για να ξεκινήσει η διαδικασία της αντικατάστασης. Το αρμόδιο τμήμα μας θα σας κρατάει ενήμερους για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσω email.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

  • Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.
  • Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε στείλει με email στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.

Η Εταιρία θα σας επιστρέψει το ποσό που διαθέσατε για την αγορά του (όχι του κόστους επιστροφής του), με αντιλογισμό της συναλλαγής εάν η πληρωμή έχει γίνει με πιστωτική κάρτα ή καταθέτοντας μετρητά σε λογαριασμό τραπέζης που θα υποδείξετε, εντός 24 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε πίσω το επιστραφέν προϊόν.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

  • Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.
  • Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών ACS Courier.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Μπορείτε να επικοινωνήσετε ανά πάσα στιγμή με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της BEAUTY VELONAS:

- στέλνοντας email στο [email protected]

- τηλεφωνικώς στο 2311 110 153 Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-16:00 (εκτός αργιών)

ΙΣΧΥΟΝ ΔΙΚΑΙΟ - ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ

Η παρούσα Σύμβαση διέπεται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων και των προσωπικών δεδομένων και την προστασία των καταναλωτών.

Για κάθε διαφορά που απορρέει από την χρήση της παρούσας ιστοσελίδας και προϊόντων μας ή σχετικά με την ερμηνεία ή εφαρμογή των παρόντων όρων χρήσης ή εξ αφορμής αυτών, ή και για κάθε άλλο λόγο ανάμεσα στον χρήστη και την Εταιρία, εφαρμοστέο είναι το Ελληνικό δίκαιο και αρμόδια τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης. Σε περίπτωση που ανακύψει διαφορά ως προς τους παρόντες όρους χρήσης ανάμεσα σε χρήστη και την Εταιρία, ο πρώτος υποχρεούται, πριν κινήσει οιαδήποτε δικαστική ενέργεια, να επικοινωνήσει με την Εταιρία εντός δέκα (10) ημερών από την επέλευση των σχετικών γεγονότων.

Η μη ενάσκηση οποιουδήποτε εκ των απορρεόντων από τους παρόντες όρους δικαιωμάτων της Εταιρίας δεν συνεπάγεται σε καμία περίπτωση παραίτηση από αυτά.

Product added to wishlist

Στην my7days χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας κατά τη χρήση της ιστοσελίδας μας.